Alpha Lipid Slim Diet 2 (ALSD2)
adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein isolote yang terpilih dan bergred tinggi, serat soya, diperkayakan dgn asid amino, vitamin A,B,C,D,E dan mineral. ALSD2 juga bukanlah ‘meal replacement’ dimana kita perlu berlapar tetapi ia adalah ‘meal supplement’ dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda. Oleh itu, semasa kita melalui program ini, kita tidak akan merasa letih dan kelihatan lesu seterusnya ia akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi.

"ALPHA LIPID SDII MEAL SUPPLEMENT POWDER"

Ahad, 9 September 2012

TIPS KURUSKAN BADAN DENGAN CEPAT


Tips Kuruskan badan dengan cepat....

1. Kurangkan gula dalam makanan dan minuman

2. Kurangkan ambil makanan karbo, biasanya makanan yang mengandungi karbo akan kelihatan putih.(Nasihat pakar diet: Nasi segenggam dah cukup untuk maintain keperluan tenaga harian)

3. Berjalan sebanyak 12000 hingga 15000 steps di tempat kerja (Bagaimana? Park kereta anda jauh dari office, jangan guna lift, jalan kaki pergi lunch, ini bukan auta tapi kami telah cubanya)

4. Kunyah makanan sebanyak 38 kali semasa makan ( Mengunyah makanan sentiasa akan menghindari anda dari apa-apa penyakit kronik. Semasa mengunyah enzim-enzim yang dirembeskan dalam mulut akan mempermudahkan perut untuk serap nutrien dan juga menhapuskan patogen atau bakteria berbahaya)

5. Minum air yang secukupnya, sekurang-kurangnya 10 gelas ( 1 gelas itu bersamaan 250ml air)

**Air tak payah masak sampai mendidih (100degree celsius), setakat 80 degree atau panas cukup dah.
Nak tau kenapa, sebab semasa masak sampai mendidih (100degree celsius), mineral dan nutrisi dalam air akan hapus sama sekali- inilah punca utama kita tak dapat calcium yang secukupnya.
@Gunakan water filter yang baik, tak payah masak air :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan