Alpha Lipid Slim Diet 2 (ALSD2)
adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein isolote yang terpilih dan bergred tinggi, serat soya, diperkayakan dgn asid amino, vitamin A,B,C,D,E dan mineral. ALSD2 juga bukanlah ‘meal replacement’ dimana kita perlu berlapar tetapi ia adalah ‘meal supplement’ dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda. Oleh itu, semasa kita melalui program ini, kita tidak akan merasa letih dan kelihatan lesu seterusnya ia akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi.

"ALPHA LIPID SDII MEAL SUPPLEMENT POWDER"

Khamis, 13 September 2012

TAWARAN HEBAT YANG PERLU BAKAL PENGEDAR ALPHA LIPID SD2 TAHU!!!

Syarikat New Image International
Diasaskan pada 1984, New Image International adalah salah satu daripada pengeluar produk kesihatan dan jualan langsung di Asia rantau Pasifik. Berasal dari New Zealand, pelanggan telah bertambah dengan cepat sekali melalui agen-agen di Australia, Indonesia, Malaysia, New Zealand, the Philippines, Singapore and Taiwan. Ia adalah pengalaman yang tidak ternilai, New Image melancarkan strategi untuk memperkembangkan pada tahun. Perjalanan ini akan membawa syarikat masuk ke seluruh rantau Asian pada tahun yang akan datang dan dengan pembangunan yang baru, kini ia menawarkan peluang kewangan yang terbaik di Asia. Sekarang ini syarikat-syarikat yang sedang membesar bertahan selama beberapa tahun lebih daripada lima tahun dan hanya sedikit selepas 21 tahun. Kejayaan New Image bertahan adalah berasaskan daripada empat bahan-bahan utama: produk-produk yang sangat baik, system yang berkesan, pemikiran yang hebat dan satu semangat keusahawanan.

Produk Alpha Lipid Slim Diet 2









Alpha Lipid SD2 adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein bukan GMO – 75%, terpilih dan bergred tinggi, serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral. Ianya dapat membantu menurunkan berat badan secara sihat. Tidak mengandungi perisa atau pemanis tiruan dan dapat membantu memastikan tubuh mempunyai semua nutrien penting termasuk protein untuk membakar lemak, mengekalkan jisim otot dan ketegangan. Setiap hidangan menyediakan 10 gram protein yang boleh digunakan untuk keperluan harian. Kandungan Asid Amino, Vitamin A, B, C, D, E, dan mineral. Bukan “meal replacement” dimana anda perlu berlapar tetapi ia adalah “meal supplement” dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda dan tanpa berlapar. Program diet ini membuatkan kita tidak akan merasa letih dan lesu, ianya akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi. Hasil kajian dilakukan oleh pakar-pakar perubatan dari Harvard Medical University, iaitu Dr.George Cahill dan Dr.George Blackburn yang berjaya membuktikan keberkesanan menurunkan berat badan berdasarkan penyimpanan Protein dan Diet Ketogenik.

Pelan Pemasaran
Corak pemasaran bersama New Image adalah mudah difahami dan dicapai dengan adanya produk yang mendapat pasaran yang meluas dalam kalangan masyarakat tanpa mengira peringkat usia. Maka sekiranya anda terlibat untuk menjadi pengedar produk Alpha Lipid Slim Diet 2, ianya satu langkah yang bijak kerana perolehan pendapatan yang agak lumayan melalui jualan-jualan yang sentiasa berterusan daripada pelanggan baru mahupun pelanggan yang membuat tempahan berulang untuk mendapat berat badan ideal dan kekalkan berat badan. Bayangkan di Malaysia terdapat 1.3 juta rakyat yang mengalami OBESITI. Begitu meluas pasaran anda. Jangan membuang masa anda dengan perkara yang belum pasti pasarannya sedangkan sudah terang lagi bersuluh produk kesihatan yang terbukti keberkesanannya akan sentiasa mendapat tempah dan menjadi pilihan pengguna.

Bagaimana mahu menjadi PENGEDAR, ianya semudah ABC :

Langkah A – Mendaftar sebagai AHLI
Yuran ahli adalah RM60 (Semenanjung) dan RM70 (Sabah/Sarawak), kutipan yuran ahli ini adalah sekali sahaja untuk seumur hidup.

Langkah B – Membuat BELIAN dan Mendapat BONUS
Harga ahli – RM150 setin
Harga Runcit / Jualan – RM180 setin
***Ini bermakna secara langsung anda dapat mengutip keuntungan jualan sebanyak RM30 maksimun untuk 1 tin yang terjual.

PEROLEHAN BONUS (akan dimasukkan terus ke akaun anda selepas 12hb setiap bulan)
Jualan 4-5 tin – Bonus RM4 setin
Jualan 6-7 tin – Bonus RM8 setin
Jualan 8-9 tin – Bonus RM12 setin
Jualan 10-29 tin – Bonus RM16 setin
Jualan 30 tin ke atas – Bonus RM25 setin

APA YANG MENARIKNYA!!!
apabila jualan anda melebihi 30 tin dalam masa sebulan,
BONUS RM25 setin ADALAH KEKAL UNTUK JUALAN PADA BULAN-BULAN BERIKUTNYA, SAMPAI BILA-BILA…

UNTUNG RUNCIT RM30 

BONUS JUALAN RM25 

ANDA BOLEH MENCAPAI KEUNTUNGAN SEHINGGA RM55 UNTUK 1 TIN YANG TERJUAL.

Langkah C – Cuba dan Cerita
BAGAIMANA CARANYA ANDA MAHU BERCERITA TENTANG PRODUK ALPHA LIPID SLIM DIET 2 INI?. SEMUA BAHAN-BAHAN KAMI AKAN BEKALKAN KEPADA ANDA UNTUK MENAMBAH PENGETAHUAN DAN PEMAHAMAN ANDA TENTANG PRODUK. BANTUAN SERTA LATIHAN DALAM ASPEK PELAN PEMASARAN DAN PEMAHAMAN PRODUK JUGA KAMI AKAN BERIKAN SAMA ADA SECARA ONLINE MAHUPUN OFFLINE.

SEKIRANYA BERMINAT, HUBUNGI SAYA UNTUK DIBERIKAN PENERANGAN YANG LEBIH LANJUT :

HOTLINE – 012-9638061 (MOHD FAIZ BIN MOHAMAD NAWI)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan